העגלה שלי ()

איך מתחילים?

תכנות מונחה עצמים OOP - מחלקות ואובייקטים

רכשו את הקורס החל מ- 149

+ רכוש כעת
יש לי קופון

אם ברשותך קופון,
יש להשתמש בו בעגלה בשלבים הבאים

הקדמה
  • הקדמה
    0
  • מהו תכנות מונחה עצמים
    0
הגדרות ועקרונות בתכנות מונחה עצמים
  • הגדרת Object, Instance
    0
  • הגדרה ויצירת מחלקה, מתודת __init__
    0
  • גישה לשדות ומתודות המחלקה
    0
  • שדות של אובייקט במרחב הזיכרון
    0
  • ההבדל בין משתנים ושדות
    0
  • מהו Instance variable ו- Class variable
    0
  • מתודות דוגמאות ודגשים
    0
  • הפונקציה dir
    0
  • הפונקציה isinstance
    0
דוגמא - מחלקת נקודה ועיגול
  • מחלקת נקודה ומחלקת מעגל
    0
ייצוג טקסטואלי כמחרוזת לאובייקטים
  • ייצוג אובייקט כמחרוזת __repr__ , __str__
    0
העמסת (overloading) אופרטורי השוואה
  • מתודות של השוואה והמתודה __eq__
    0
  • מתודות __gt__, __ge__, __lt__, __le__
    0
העמסת (overloading) אופרטורים אריתמטיים
  • מתודות אריתמטיות והמתודה __add__
    0
  • המתודות __neg__, __sub__, __mul__
    0
  • אופרטורים על אובייקטים ממחלקות שונות
    0
  • סדר האובייקטים ומתודת __radd__
    0
Docstring
  • מהו Docstring והתכונה __doc__
    0