העגלה שלי ()

איך מתחילים?

תכנות מונחה עצמים OOP - מחלקות ואובייקטים

רכשו את הקורס החל מ- 149

+ רכוש כעת
יש לי קופון

אם ברשותך קופון,
יש להשתמש בו בעגלה בשלבים הבאים

הקדמה
  • הקדמה 0
  • מהו תכנות מונחה עצמים 0
הגדרות ועקרונות בתכנות מונחה עצמים
  • הגדרת Object, Instance 0
  • הגדרה ויצירת מחלקה, מתודת __init__ 0
  • גישה לשדות ומתודות המחלקה 0
  • שדות של אובייקט במרחב הזיכרון 0
  • ההבדל בין משתנים ושדות 0
  • מהו Instance variable ו- Class variable 0
  • מתודות דוגמאות ודגשים 0
  • הפונקציה dir 0
  • הפונקציה isinstance 0
דוגמא - מחלקת נקודה ועיגול
  • מחלקת נקודה ומחלקת מעגל 0
ייצוג טקסטואלי כמחרוזת לאובייקטים
  • ייצוג אובייקט כמחרוזת __repr__ , __str__ 0
העמסת (overloading) אופרטורי השוואה
  • מתודות של השוואה והמתודה __eq__ 0
  • מתודות __gt__, __ge__, __lt__, __le__ 0
העמסת (overloading) אופרטורים אריתמטיים
  • מתודות אריתמטיות והמתודה __add__ 0
  • המתודות __neg__, __sub__, __mul__ 0
  • אופרטורים על אובייקטים ממחלקות שונות 0
  • סדר האובייקטים ומתודת __radd__ 0
Docstring
  • מהו Docstring והתכונה __doc__ 0